Saturday 27 August 2011

Ijiwaru Shinaide! 我的壞王子 **SOLD**



Title: Ijiwaru Shinaide! 我的壞王子 --SOLD--

Author: Aoki Kotomi 青木琴美 (Author of BokuImo & BokuKimi)
Publisher: Ever Glory 長鴻
Volume: 1 - 2 [complete]
Synopsis: 哈囉!我是迷糊蛋麻理。一次我又跌到連小褲褲被男生看見嘲笑的時候,出現了一個既高大又溫柔的男生千秋替我解圍。哇!他就是我夢寐以求的白馬王子!!而且從今以後他還要寄住在我家♡我還在想這一切真是太完美的時候,那個千秋卻…

Condition: 85% new
Price: SGD6 Now SGD4 / set *not sold separately*

No comments:

Post a Comment